poniedziałek, 25 lipca 2011

Pasta z boczku

Witam
Postanowiłam spróbowac swoich sił w prowadzeniu tej strony. Od około roku eksperemyntuje w kuchni, szukam nowych smaków, odkrywam coś do czego wcześniej mnie nie ciągło. Jak to mówią początki są kiepskie więc wybaczcie, sama nie wiem co pisac. Przepis na paste z boczku mam od mojej ukochanej Babci. Kiedyś nie jadałam boczku (zresztą wielu innych przysmaków również), to właśnie Babcia przekonała mnie do jego smaku. Wierzcie mi pasta znika szybko:)

Pasta z boczku

70 dag boczku parzonego
3 ogórki kiszone
1 cebula
3 jajka na twardo
2 łyżki musztardy
3 łyżki majonezu
szczypta pieprzu

 Boczek gotujemy w osolonej wodzie około 45 minut, w międzyczasie gotujemy jajka na twardo. Kiedy boczek i jakka ostygną mielimy je w maszynce, następnie mielimy cebule oraz ogórki kiszone. Wszystko dokładnie mieszamy, dodajemy musztardę, majonez, doprawiamy pieprzem. Wszystko dokładnie mieszamy.



Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz